neděle 28. prosince 2014

Shrnutí včerejška aneb krásně prožitý den

Čauky, panebože, nějak se toho na mě hodně najednou navalilo. Ještě chci (do konce prázdnin) udělat hodně věcí. Ještě musím přidat hodně článků na blog, tak doufám, že vás aspoň budou zajímat.

Nechce se mi psát zas nějaký ,,deník", takže to bude asi shrnutí včerejška 27. prosince. 26. prosince u babičky v Přerově jsem se naučila plést další vločku z gumiček a protože je jednoduchá, tak jsem si zapamatovala postup. Včera 27. prosince jsme po obědě jeli do Dřevohostic za prastrýcem a pratetou. Cestou jsme se stavili v Dráčiku a taťka nám koupil 5 balíčků gumiček, ještě k Vánocům. :O :D Když jsme do vesnice dojeli, podívali jsme se na Betlém (vedle Betléma byl vánoční strom) a pak jsme už jeli k pratetě a prastrýcovi. Mají černého přítulného pejska a je to tam u nich útulné. Upletla jsem tam jednu vločku. Já, brácha i mamka s taťkou jsme tam dostali dárečky. Já dostala čajovou sadu. Nakonec, když jsme večer odjížděli jsem tam (pra)tetě a strýcovi tu vločku nechala jako dárek a brácha svoji upletenou taky. ...Byl to moc hezky prožitý den a večer doma jsem pak ještě upletla další vločku. :D

...Fajn, to bylo trochu delší shrnutí. xD

Betlém








Vánoční strom u Betléma v Dřevohosticích

Vločka z gumiček

Další vločka upletená večer doma

Gumičky, které nám taťka zaplatil :))
(ty modré máme s bráchou hlavně na vločky :D)



Jinak zítra jedu na vánoční návštěvu k mé nej. kámošce Káji (bude tam i moje kámoška Jana).

3 komentáře:

  1. Nechceš mi dát nějaký navod? Mě to absolutně nejdw

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ty vločky dělala podle tohoto návodu na YT: https://www.youtube.com/watch?v=Fj2rBax7yQ4. Dělala jsem to tím druhým způsobem a to, že si všechno a každou část udělám na háčku. :)

      Vymazat