sobota 27. prosince 2014

Abbey s vločkou...z gumiček

Ahoj, teď jsem tu jen na skok, zároveň se teď dívám zas v televizi na pohádku. :D Už přejdu k tématu tohohle článku. Taťkovi jsem k Vánocům udělala podle jednoho skvělého návodu z YouTubka vločku (no, má spíš tvar hvězdičky) z gumiček. Ze světle modrých a bílých. ,,Tajně" před Štědrým dnem jsem v peřině s vločkou nafotila Abbey.


Samotná vločka



7 komentářů:

  1. Tá vločka vyzerá veľmi pekne a fotky sú tiež krásne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já z gumiček moc plést neumím, pouze jeden základní náramek - fishtail, takže v tomto tě obdivuji. :D Jinak fotky jsou povedené, nejvíce se mi líbí předposlední fotka. :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotky, a ta vločka je boží. ♥ :3

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vločka je suprová, povedla se ti. :)) A fotky jsou moc krásné! :3

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se nejvíce líbí 2 poslední fotky a z gumiček taky moc plést neumím...

    OdpovědětVymazat
  6. Super určitě z ní měl velkou radost ! :) My jsme také zkoušely vločku, ale nodopadlo to tak dobře jak jsme čekaly :D Naše vločka nevypadá jako vločka a ani jako hvězdička (podle nás). Jinak moc krásné fotky nejvíc se nám líbí předposlední a poslední fotka, Abbey to moc na fotkách sluší :)

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey
    P.S.S. Nechceš být Affs ? :)

    OdpovědětVymazat
  7. takúto vločku som si urobila aj ja :D

    OdpovědětVymazat