čtvrtek 18. prosince 2014

Moje 28. monsterka Jinafire Long Scaris

Ahooj, pardon, že jsem tento článek nenapsala včera, byla jsem strašně líná a nechtělo se mi. Každopádně dneska mám skvělou náladu (až na to, že z přírodopisu jsem dostala 3 z písemky a to jsem se na ni učila -__-). Poslední hodinu v mé oblíbené oddychové francouzštině (je nás ve třídě na frájinu jen 6!) jsme si pouštěli a zpívali francouzské koledy. Jsou opravdu krásné. :)) No, to už jsem zas odbočila. V úterý jsem si rozbalila moji 28. monsterku Jinafire Long z edice Scaris City of Frights. Mám ji za našetřené peníze. Opravdu jsem si ji zamilovala, je překrásná! Ty boty jsou úžasné! Jsem moc ráda, že mám Jinu právě z edice Scaris, vždycky se mi moooc líbila. A teď tu úžasně nádhernou originální monsterku mám! Ikdyž stála 849 korun, stojí za to, taky už třeba kvůli kufru a krásném deníčku s jejími módními návrhy šatů. Jen mě překvapilo, že má hodně řídké vlasy a jakoby úzké...třeba oproti Cleo Basic. Jinak už jsem si s Jinou a ostatními příšerkami včetně Skelity a Clawdeen hrála na to, že jely s Jinafire do Fanghaje, odkud Jina pochází. Troufám si říct, že je to jedna z mých nejkrásnějších monsterek. To posuďte sami podle fotek. :D :))

Panenka se všemi doplňky

Detail

Deníček

Vůbec mi nevadilo, že Jinafiřin deníček není česky, protože je nádherně ilustrovaný jejími módními návrhy.

Které šaty se vám líbí nejvíc? Mě ty uprostřed.



Zezadu
Zezadu na jejím deníčku je také krásná kresba, představující Jinafire.

Jinafire s nejlepší ghúlmoškou Skelitou (je super, že je mám obě!)

7 komentářů:

  1. Gratulujem , Jina je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )19. prosince 2014 v 13:10

    Super, gratuluji. :') Já mám z této edice Deuce, Clawdeen a Skelitu. JinaFire bych chtěla z edice Gloom & Bloom Party. <3

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den / Ahoj, chtěli by jsme vás jako třída požádat, zda by jsi / jste nezahlasoval/a za naší úžasnou kamarádku a spolužačku Andie, byli by jsme Vám opravdu velmi vděční. Omlouváme se, zda jsme to v nedávné době už posílali, ale Andie je teď ve finále a my chceme aby prostě vyhrála, protože pro naši třídu dělá prostě všechno. <3 :-)
    Kamarádka je pod 01. Andie
    Ještě jednou moc, moc děkujeme, vážíme si toho
    http://mkunis-ndobrev.blog.cz/1412/finale-vanocni-souteze#_=_

    OdpovědětVymazat
  4. Super, my vlastníme také Skelitu a Jinafire :) Jinafire jsme tenkrát koupily v Tescu za 490 Kč. :)

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  5. Jinafire také mám ve své sbírce, gratuluji ti k ní. :) :D Je to moc hezká panenka...

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji. :) Tuto Jinu mám také a naprosto souhlasím s její krásou. A ty vlasy má jakby řídké kvůli toho drdolu. :D

    OdpovědětVymazat