sobota 13. prosince 2014

Moje animace Kiyomi a Spectry

Ahoj, už vím jak se dělají animace a chtěla jsem si udělat nějakou s Monster High. Tak jsem si nascreenovala obrázky z nového anglického MH videa. Je to asi zase taková upoutávka nebo kousek filmu Haunted/Školy duchů. Udělala jsem si animaci s Kiyomi a Spectrou. Snad se bude líbit, ale je moc rychlá. :/ No co, je to moje první Monster High animace. Ráda bych si přečetla váš názor – upřímný.

V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEKOPÍROVAT, JÁ JSEM ANIMACI VYTVOŘILA!!!
 A kdyby jste ji už zkopírovali, tak s velkým zdrojem s odkazem na můj blog!
 

3 komentáře:

  1. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )13. prosince 2014 v 12:51

    Je to krásná animace. Jen mi vadí, že je tak rychlá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, mě taky, bohužel. Nevěděla jsem, že bude tak rychlá. :/ To bych musela dát víc obrázků...

      Vymazat