pondělí 29. prosince 2014

Harpyjo-kentaurka Avea ve sněhu

Ahoj, včera a dneska konečně sněžilo! Napadlo sice jen trošku sněhu, ale i tak jsem z toho měla velkou radost, taky protože jsem se před Vánocemi v prosinci těšila, jak budu fotit Aveu ve sněhu (víte, jak bývají nádherné fotky (běžících) koní ve sněhu? tak Avea je napůl ,,kůň"..). Tak tady jsou fotky mé milované harpyjo-kentaurky Avey Trotter.









10 komentářů:

  1. Krásné fotečky! Sněhu je u nás požehnaně a koukám, že i vás jej není málo. :) Jinak Zuzi, včera jsem chtěla jít fotit do sněhu tutéž panenku, tak snad ti nebude vadit, když ji dneska také půjdu nafotit a dám to na blog. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec ne, spíš se budu těšit konečně na tvoje další fotky MH. :D :o)

      Vymazat
    2. Díky, budu se je snažit nafotit už dneska, ale momentálně tam hustě sněží, takže se venku zatím fotit nedá. :D

      Vymazat
  2. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )29. prosince 2014 v 12:51

    Krásné fotky. :')

    OdpovědětVymazat
  3. Mon krásné fotky ! :) Nejhezčí fotka je první a poslední. :)

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey
    P.S.S. Vezmeš nás teda do Affs ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Avee to na sněhu moc sluší a je vidět ,že si focení užívá :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky! :) Aveu si chci koupit, ale zatím nebudu nikoho příbuzného trápit a našetřím si. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky :) Avea je krásná monsterka. Nejvíc se mi asi líbí 4 fotka :) .

    OdpovědětVymazat
  7. Cute! NAjkrajšie fotky svetá!

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle panenku mám také. Vypadá to, že kromě tvých a Lagooniných fotek tu budou ještě ty moje.. :D
    Jinak pěkné fotky - to jsem já Třešňa z blogu funsite-mh.blog.cz

    OdpovědětVymazat