pátek 26. prosince 2014

Avea, Sirena a Bonita....nejen u vánočního stromku

Čauky, včera jsme byli u babičky s dědou a u ostatních členů rodiny. Dostala jsem ještě nějaké krásné dárečky, tak je sem kdyžtak pak nafotím. A dnes ještě jedeme ke druhé babičce. :)) Na Štědrý den večer při dívání se na pohádky v televizi jsem fotila moji novou Aveu, Sirenu a Bonitu. U svíčky a vánočního stromku. Musím říct, že jsou všechny opravdu úchvatné a jsou to zatím nejoriginálnější panenky Monster High! A tady jsou fotečky...


Sirena nikdy nevnímá, co se kolem ní děje... 
Bonita: ,,Uuu, co to bylo?!"
Avea: Sireno, právě se fotíme!

 Bonita je hrozný nervák, poleká ji každý podezřelejší zvuk nebo zašustění.






Avea je divoká, rázná a tvrdohlavá, Bonita když je nervózní si okusuje oblečení a Sirena je prostě snílek!


Bonita zezadu




7 komentářů:

  1. Moc pekné fotky aj bábiky ! :) Iba na Sirene sa mi nepáči tá tvár :D

    OdpovědětVymazat
  2. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )26. prosince 2014 v 14:09

    Super fotky. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky holkám to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotočeky, ale to jsou tvé vždycky. Já mám upřímně z těchto panenek nejraději Bonitu, ale Sirena a Avea nejsou špatná, mám je také v oblibě. :) Jinak podle mě je nejlepší 12. fotka, celkově jsou ale všechny, jak jsem se již zmínila moc hezké. :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky. :) Máš super partičku. :)

    OdpovědětVymazat