čtvrtek 25. prosince 2014

Nádherné Vánoce 2014!

Ahoooj, jsem taaak šťastná! K Vánocům jsem dostala moje vysněné panenky Monster High: Aveu Trotter, Bonitu Femur a Sirenu Von Boo!! Už se těším, až si s nimi budu hrát! :D Tak už mám 31 monsterek!! To je neuvěřitelné, na Vánoce 2012 měla být moje poslední 7. monsterka Venus Basic. ...A teď mám víc než 4 krát tolik Monster High! :O :DD Dále jsem kromě Monster High dostala malou roztomilou plyšovou berušku, růžovou taštičku a pytlíček modro-bílých gumiček na pletení náramků. Já jsem rodině taky skoro každému dala aspoň malinký dáreček nebo přáníčko. :) :D A skoro celý včerejšek jsem se dívala v televizi na pohádky, takový pohádkový den, no. xD :D A večer dávali novou (podle mě úžasnou) pohádku Princezna a písař. U dívání se na pohádky jsem večer nafotila nejen u vánočního stromečku moje úchvatné nové monsterky. Tak tady je fotka mých dárků. :)) A co jste dostali vy?


7 komentářů:

  1. Na blogu mhandeah.blog.cz máš odomňa koment pls pozri si ho

    OdpovědětVymazat
  2. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )25. prosince 2014 v 14:16

    Gratulace ! :3 Také jsem dostala Bonitu, Clawdii a Krvákovou, křídy na vlasy, oblečení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju ti moc! :) Pod naším stromkem byli letos Ashlynn s Hunterem a River Styxx. :) Zbytek je u mně na blogu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem měla docela štědré Vánoce. Notebook, sada olejových barev, nová monsterka, kosmetika... :D Každopádně tady nebudu kecat o tom, co jsem dostala. xD Jinak ti moc gratuluji k dárkům, jsou moc pěkné, obzvláště Bonita, tu mám v oblibě. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju :) moc hezké dárky :) a monsterky FF jsou krásné :3 :D .

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji ke krásným dárečkům já jsem na mém blogu psala též článek kde mám dárky :-)

    OdpovědětVymazat