čtvrtek 27. listopadu 2014

Operetta PD pro Káju k narozeninám – Photo-rewiew

Ahojky, dneska počtvrté. :) Asi to už víte, ale stejně: já mám čtyři skvělé kámošky (Janu, Alču, Aďu a Káju) a Alča měla minulý týden narozky (dala jsem na blog deníček a fotky z oslavy), tento týden má v neděli oslavu a zároveň narozeniny moje BFF Kája. Nás pět (včetně Káji, ta si taky musela přispět) se složilo na Operettu z edice Picture Day a minulý týden jsem ji já s taťkou byla koupit v Dráčiku. Káji se ta Operetta moc líbí a už se na ni těší. Mě se taky dost zalíbila. Kája se mě dneska zeptala, jestli bych s ní nenafotila fotky a dala to na blog. S radostí jsem souhlasila. Tak jsem nafotila takové Photo-rewiew Operetty Picture Day v krabici. ;)

Operetta Picture Day – dárek k narozeninám pro kámošku Káju

 



Zadní strana krabice s naším vánočním řetězem

Detail na mini obrázek Lagoony, Operetty a Frankie PD

Detail zadní strany krabice

Operettin obrázek zepředu na krabici

Fotky monsterek

 

Detaily na Operettě

 

 Šaty

Doplňky: kabelka a složka (ještě má Operetta k sobě deníček, stojánek a hřeben)

Boty

Obličej

Moje Operetta už s vánoční čepičkou se přišla podívat, jestli vypadá dobře na focení.

2 komentáře:

  1. je nádherná, Zuzu, už se na n šíleně těším!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PS: hádej kdo to psal...no jo, zas já KÁJA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj :P budeš si muset počkat do neděle :D muhehehe xD .

      Vymazat