pátek 28. listopadu 2014

Mikulášské focení monsterek

Včera jsem fotila mikulášské fotky mých monsterek do Mikulášské soutěže u Clawynky♥, do které jsem se ,,přihlásila". Tu soutěž beru jako takovou výzvu, protože jsem nikdy předtím nefotila mikulášské fotky a ani mě to nenapadlo. Trochu jsem se inspirovala Kačkou/ ○Lagoonou○Blue○ a jejími mikuláškými fotkami MH. Fotky nemají moc dobrou kvalitu, fotila jsem je večer. Některé fotky jsou foceny i při plamenu svíčky. Abbey jsem vyrobila andělskou čelenku a Meowlody a Purrsephone čertovské čelenky s rohy. A Operetta má na sobě novou vánoční čepičku (dá se použít i na Mikuláše, podle mě). Na fotky jsem příšerkám naaranžovala prostředí k focení a Clawdeen a Draculauře jsem dala ,,mikulášskou nadílku": arašídy a mandarinky. Tři z těchto fotek jsem poslala do fotosoutěže u Clawynky♥.

(Oddělovač by: Erleiden)







6 komentářů:

  1. dobrýýýý! to jsou kránné fotky....No jo už jsem to zas já Kája Anonym...

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc krásné! :) Nevím, asi taky budu asi něco Mikulášského fotit. A děkuju za použití oddělovače! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. Tvoji objednávku přijímám. Záhlaví ti pošlu na e-mail

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotečky :) .

    OdpovědětVymazat