čtvrtek 27. listopadu 2014

Pirátská i jemná, ...prostě úžasná Vandala Doubloons

Na webu monster-lili (už zase, já vím) je pár krásných fotek Vandaly Doubloons, která je duch piráta. Je podle mě (podle vzhledu) pirátská i jemná, ...každopádně úžasná a originální monsterka, která skvěle zapadne mezi všechny ty monstrózní studenty Monster High. Je z duchovské školy, což víme z popisu filmu Haunted, který vyjde v dubnu 2015. Jsem zvědavá jakou povahu a charakter Vandala bude mít v tom filmu... A co vy, líbí se vám Vandala a tyto její fotky?

Pirátská...
 

...i jemná, ...
hauntcouture:

Vandala will likely be getting her hair curled but she is such a beautiful doll! Her Haunt Couture dress will be for sale tomorrow.

...nebo někdy i tajemná
clawdeena:

My Wicked Tongue, where will it be, I’d know if I’m haunting you, you must be haunting me —
Check out my review on Vandala Here!- https://www.youtube.com/watch?v=fgiJjYm_bGc 

Vandala u své krabice a v krabici v obchodě
blaiseworld:

#vandala out of the box #monsterhigh #haunted #dolls #monster #high 


3 komentáře:

  1. Jůůůůů, nádhwrná, Zuzu, krásná, někdy bych si ji možná pořídila...
    PS: zase jsem to já KÁJA

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc krásná. Na těch fotkách vypadá opravdu úžasně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jediná podle mě krásná z Haunted :)

    OdpovědětVymazat