neděle 5. října 2014

Podzimní večerní focení monsterek u mé BFF

Ahojky, včera pozdě odpoledne jsem se vrátila od mé BFF. Byla jsem tam v pátek s přespáním a v sobotu (včera). Byla to zábava, fakt supeer! Dívaly jsme se na Loveckou sezónu 1, dvakrát jsme si hrály s MH, fotily jsme monsterky,... Hrály jsme si na bar, SHOW KLUB, ve kterém nějaké monstrum s chapadly chytalo příšerky a vysávalo z nich jejich příšerkovské schopnosti (př.: Frankie umí někoho zelektrizovat, Twyla splynout se stíny, Abbey cokoli zmrazit,...) a pak v sobotu na to, že Robecca, Rochelle, Venus, Honey, Clawdia a další monsterky jely do Londoomu a některé z nich se ztratily v tajemném bludišti (samozřejmě nakonec našly cestu ven), šly do Bitinghamského paláce, na Londýnské Oko, šly přes Tower Bridge, na Big Ben,.. Prostě mě to strašně bavilo! :D :) V pátek večer jsme šly fotit naše monsterky, ale fotek není moc a pak už se celkem setmělo a nešlo fotit moc kvalitně. Jinak jsme s BFF Kájou nasbíraly hromádku krásně zbarvených listů (jak si můžete všimnout na fotkách).

















6 komentářů:

  1. No, nevím co na ty fotky říct. :D Jako hezká kvalita, ale ten nápad .. No, nevím. :D Monsterky vypadají jak striptérky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si zabila XD .
      Inak veľmi pekné fotky :) , ale musím súhlasiť s Cleopatrou ,na niektorých fotkách , tak skutočne vyzerajú XD

      Vymazat
  2. Určitě jste si to užily. :) Jinak ty fotky...mám stejný názor jako Cleopatra. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na ty fotky mám názor jako Cleopatra taky:D PS: máš u mně cenu za soutěž:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To Anonymní to jsen ja, Nessie nevedela jsem jak tam mám dát přezdívku:D

    OdpovědětVymazat