čtvrtek 2. října 2014

Podzimní focení Spectry

U příležitosti oslavení osmi měsíců, co mám Spectru jsem se ji rozhodla nafotit. Jsou to podzimní fotky, jelikož je podzim a k večeru, nebo odpoledne se už ochlazuje a hodně brzo se stmívá. No jo, podzim... :) Doufám že se vám fotečky budou líbit, docela jsem měla fotící náladu. Spectra je moje zlatíčko, vlastním ji od 31. ledna tohoto roku. To se nezdá... Vím, že některým z vás se nelíbí, ale mě ano a jsem ráda že ji mám, tu ,,drbnu". :D :) Jinak ze zítřka na sobotu budu na přespávačce u mé BFF takže za prvé tady nebudu a za druhé budou asi fotky MH, pokud nám bude přát počasí. A teď už k fotkám mé vznášející se duchařské Spectry. :)

Je už podzim, padá listí a je celkem zima, proto si Spectra vzala šálu.




A teď její oblíbený způsob šátku – na hlavu.

Spectra miluje hedvábné šátky na všechny způsoby.


Spectra s dýní.





Kuk!

U plakátu, který jsem udělala se samolepkami z dokreslovaček se Spectrou a Rochelle.

6 komentářů:

  1. Moc krásné fotky, hlavně ta druhá a pátá :)
    Jinak všechny jsou pěkné, a ještě je nejhezčí ta desátá :)
    P.S. to jsm my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  2. Torinka_de_Nile4. října 2014 v 9:02

    Veľmi vydarené fotky ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) a ten plakát je úžasný :D .

    OdpovědětVymazat