neděle 5. října 2014

Monstr-budoucnost je fantesáktická

Ahoj, většina z vás asi neví, že jsme před nedávnem objednali Catty, Jinafire a Bonitu. Vysvětlím vám to – není to jenom tak. Catty dostanu spolu s Ředitelkou, Elissabat a Viperine na narozeniny (P. S.: Zmíněné tři monsterky samozřejmě ještě objednané nejsou. P.P.S.: Narozeniny mám 9. prosince.). Bonitu dostanu spolu se zatím-neobjednanou Sirenou a Aveou na Vánoce a Jinafire Scaris City of Frights, která se mi od začátku moc líbila dostanu až si na ni našetřím, čili bude za našetřené penízky. Ale taťka mi na ni možná dvě stovky přispěje (stála 850 korun). :)  Shrnutí: Všechny, nebo aspoň Bonitu a Catty dostanu v prosinci. Ale vás asi zajímají fotky, tak tady jsou. :-)

Všechny tři


Catty Noir


Krabice zezadu


Jinafire Long



Krabice zezadu


Bonita Femur
Je tak nehorázně rozkošná a krásná! ♥ A má deníček v češtině (podle toho, co je napsané na krabici)! :)


Krabice zezadu



7 komentářů:

  1. gratuluji! Taky mám Catty. A můžu být affs?:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taaak jo! :-) Že je Catty úžasná? ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Z těchto mám Catty. :) Já k Vánocům dostanu nejspíš od rodičů JinaFire ( jaká náhoda ? :D ), Abbey Ghouls Rule a Bonitu. :) A od bratra Aveu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to předem gratuluju! Abbey Ghouls Rule je moc krásná! :)) Jinafire dostaneš také Scaris, nebo jinou?

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné monsterky, každá je skvělá :) a gratuluju. Hodí se ti do sbírky :) .

    OdpovědětVymazat
  6. já tě asi fláknu....TY SE MÁŠ ale já mám k narozkám Toralei Ghoul sports a Catherine New scaremester!!!

    OdpovědětVymazat