pátek 26. září 2014

Toulavé kočičí sestry

Včera jsem šla fotit Meowlody a Purrsephone, ale už mě moc nebaví fotit na zahradě, tak jsem s nimi asi o půl sedmé večer vyrazila na procházku a cestou je fotila. Focení mě bavilo, protože jsem zase po dlouhé době šla fotit moje kočičí dvojčata a nebylo to na zahradě a fotila jsem dvě monsterky najednou. Ach, jsou krásné, jsem moc ráda, že je mám. :)) No, bylo to večer a pak už se fotky fotily špatně, téměř nešly vyfotit kvalitně bez blesku a jeden snímek jsem víckrát fotila třeba 7 krát. Přesto doufám, že se vám fotečky budou aspoň malinko líbit.












4 komentáře:

  1. Super fotky! :-) Nechtěla by jsi být AFFS? Moc se mi líbí tvůj blog. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně že jo! A jak ráda! Mě se tvůj blog taky začal moc líbit a děkuju! :)) :D Hned si tě přidám. :D ;)

      Vymazat
  2. Nádherné fotky :D Inak , môžem byť Affs aj ja ? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Samozřejmě, Tori, tvůj blog se mi také líbí, je skvělý. :)

    OdpovědětVymazat