pátek 26. září 2014

Pár fotek mojí zombačky Ghoulie (v krabici) + moje aktuální sbírka MH

Tak jak jsem slibovala už minulý týden v neděli, je tu pár fotek Ghoulie v krabici s pár ostatními monsterkami. Fotky jsem fotila ten den, co byla Ghoulia koupena, neboli minulý týden v sobotu večer (myslím), ale předtím jsem si nenašla čas je sem dát. A jako bonus moje aktuální ,,malá" sbírečka monsterek.








Moje celá aktuální sbírka MH (i s nevybalenou Ghoulií :D) | 22 monsterek + 23. MH Ghoulia SCOF nevybalená

I s nerozbalenou Ghoulií

Detail(y)








5 komentářů:

  1. Krásné fotky, ke Ghoulii ti gratuluji. Je skvělá, stejně jako celá tvá sbírka monsterek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, máš pěknou sbírku. Jinak ti gratuluji k Ghoulii, je zkrrátka boží. :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nevadí že jsem si tě dala do Affs? Máš super blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně že nevadí! Možná si tě taky přidám, uvažuju. :)

      Vymazat
  4. Máš super sbírku. :-) Nevěděla jsem, že máš tolik monsterek. A ještě jendou gratuluji ke Ghoulii. :)

    OdpovědětVymazat