pátek 26. září 2014

Cena s Jinafire od ○Lagoony○Blue○

Tady je moje cena s Jinafire za bleskovku: Co víš o Jinafire Long? Děkuju, je krásná jako ostatní ceny z bleskovky s Jinou. Jinak se omlouvám, že jsem tu včera (a ve středu, kdy jsme se vrátili ze Slovenska) nebyla, nebyl čas. Na Slovensku bylo jakž takž celkem dobře, ale mělo to své mouchy. Jeli jsme do Bratislavy, na Bratislavský Hrad a soutěžili jsme spolu se Slováky z hlohovecké školy. Jinak včera jsem šla fotit Meowlody a Purrsephone, ale už mě moc nebaví fotit na zahradě, tak jsem s nimi asi o půl sedmé večer vyrazila na procházku a cestou je fotila. Focení mě bavilo, protože jsem zase po dlouhé době šla fotit moje kočičí dvojčata a nebylo to na zahradě, ale to už odbíhám od tématu. Toť moje krásná cena od Kačky:

Žádné komentáře:

Okomentovat