úterý 9. září 2014

Rochelle Goyle: Má oblíbená hrůzomísta

Bonjour, už dneska podruhé. V tomto článku vám já, dcera chrličů, představím má nejoblíbenější hrůzomísta. Místa, na kterých jsem vyrůstala, ráda se na ně vracím, prostě fantastique!
  
 Rakvárna ve Scarisu
 Do rakvárny ve Scaříži chodím se svými ghúlmoškami, nebo s mým klukem Garrottem. Je to skvělé místo a s excellent zákusky a drinky. 


Monstr-Eifellovka
 
Hrůžasná Eifellovka ve Scaříži. Většina mých oblíbených míst je právě ve Scaříži. Eifellovka je monstrózně tajemná a vysoká. Je to impressionnant místo! ♥

Scařížské uličky
Miluju Scařížské uličky a domy, mají perfect architekturu a jsou tak.......tajemné a romantické,...třeba i na rande s Garrottem.

Scaříž
Já vím, že to sem přísně vzato nepatří, protože skoro všechna má oblíbená hrůzomísta jsou právě odsud, ale chrliči si potrpí na přesnosti, takže i celá Scaříž je mé favoris místo.

Monster High
Ano, i škola Monster High je mým oblíbeným místem. ...Teda pokud monstra dodržují pravidla a na chodbách je klid a pořádek. Miluji tesání, jak už jsem v předchozím článku zmínila a další důvod, proč mám Monster High ráda je, že tady mám ghúlmošky.

Žádné komentáře:

Okomentovat