úterý 9. září 2014

Informace o mně, Rochelle Goylové

Bonjour! Adminka blogu měla dnes svoji druhou hodinu francouštiny, první měla minulý týden. Ale asi vás zajímá, že bude týden se mnou, Rochelle Goyle. Adminka rozhodla, že tentokrát to bude týden, ne den, aby bylo víc dní se mnou, goules. Já i administrateur doufáme, že se vám týden se mnou bude líbit. Voici les základní informace o moi.

Rochelle Goyle

Bonjour, goules! Moi jsem dcera chrličů a je mi 415 let. Pocházím ze Scaříže, proto ráda kombinuji tepané železo a couleur sklo.Vypadá to magnifiquement, že? Mám štíhlou, ale těžkou figuru, jelikož jsem z granitu. Mým nedostatkem je, že jako chrlička chráním své přátele vždy a všude a vždy je musím upozornit na možné nebezpěčí, ikdyž to monstra nepotřebují a obtěžuje je to. Říká se, že šedá je nudná, já si myslím opak. Je to
magnifiquement barva. Miluji tvrdé bonbony a nesnáším holuby. Moje nejoblíbenější činnost je tesání. Můj milášek je chrlič gryf jménem Roux. Mám ho už od jeho vylíhnutí. Nejvíc se kamarádím se zapářenou ghoulkou Robeccou Steam a dcerou rostlinného monstra Venus McFlytrapovou. Protože pocházím ze Scarisu, není divu, že zbožňuju architekturu. Ve Scažříži máme architekturou nabité celé město. Naopak nesnáším plaváním, jsem z granitu, proto jdu ke dnu jako kámen.

1 komentář: