úterý 9. září 2014

Rochelle Goyle: Můj jedinečný scařížský styl

Salut, goules! V tomto článku vám já, Rochelle představím můj zabijácký scařížský styl.

Rochelle Goyle: Můj jedinečný scařížský styl

Moje pleť má šedou barvu, protože jsem chrlička a jsem vytesaná z granitu. Mám sice štíhlou, ale těžkou figuru. Proto v plavání jdu ke dnu jako kámen. Na zádech se mi skví moje chrličí křídla, která má každý chrlič. Mám velké růžové oči, ke kterým se skvěle hodí také růžovoučké líčení i rtěnka. Vlasy mám světle růžové s modrými pramínky a zdobí mi je černá čelenka. Šperky, které jedinečně podtrhnou můj scařížšký styl, jsou také jako čelenka černé barvy. Šaty mám většinou krátké, neboli minišaty. Prý že šedá je nudná barva – to si teda rozhodně nemyslím. Naopak – je fantesáktique. Celé minišaty mám černo-bílo-šedé, vršek s černými a bílými pruhy a sukni se složitými ornamenty a vzory ze Scaříže. Dále mám někdy šedé, jindy třeba růžové boty a většinou punčochy, nebo punčocháče. V outfitu, který je určený přímo do Scaříže, mám vlasy stažené do culíku na bok a na hlavě mám šedý baret se sponou. Make-up mám opět sladěný do světle růžové barvy. Na šatech mám scařížské vzory, vršek černo-růžový a sukně je potištěná vzorem s Monstr-Eifellovkou. Na náramcích opět nechybí černá a doplňuje ji tykysová. Punčocháče jsou v šedé barvě. Mám fantesáktique kufr do Scarisu, který je zase v mé oblíbené šedé a s růžovým držadlem a sponou.

Žádné komentáře:

Okomentovat