neděle 28. září 2014

MH a EAH v Dráčiku

Včera jsme byli v Dráčiku, protože táta s bráchou jeli do Hranic koupit pár věcí, tak jsem jela s nimi, protože mi kámoška v pátek ve škole říkala, že v Dráčiku mají Aveu a Sirenu! Spolu s Bonitou je budu mít na Vánoce a to se ví, že jsem nezmeškala příležitost je vidět naživo. (Nekupovali jsme je, protože na internetovém obchodě, kde je objednáme je mají levněji.) Byli moc krásné, Sirena má větší ploutev (no, ocas) než jsem čekala a Avea se mi zdá že má takové malé hubené tělíčko, proti jejímu koňskému tělu. :) Ale jsou krásné, to jo. No dost mého kecání, tady máte seznam MH a pár EAH, které tam byly. :)

Monster High

Picture Day: Frankie, Operetta
Ghouls Rule: Cleo, Clawdeen
Scaris City of Frights: Abbey, Ghoulia, možná Draculaura, nevím
Freaky Fusion: Operetta, Ghoulia (přesněji Inspired Ghouls), Sirena, Avea!
Music Festival: Venus, Abbey
Ostatní edice: Robecca – Dance Class, Jinafire – Swim Line

Ever After High

Basic: Raven Queen, Briar Beauty, Apple White

Na víc si zatím nevzpomenu, kdyžtak připíšu. ;)

2 komentáře:

  1. Také niečo je aj u nás :) . Sirénu som tiež videla naživo len pred pár dňami a celkom ma zaujala svojim chvostom :).

    OdpovědětVymazat