pondělí 18. srpna 2014

Už třetí nominace od Cleopatry

Tak tentokrát mě už zase (potřetí) nominovala blogerka Cleopatra. :D

1. Studuješ stále na základní škole ?
Ano, půjdu do 7. třídy.
2. Čím bys chtěla být, až vyrosteš ?
Módní návrhářkou.
3. Máš ráda delfíny ?
Ano, jsou krásní, roztomilí..
4. Gumičkuješ náramky ?
Ne, ,,upletla" jsem si zatím jen jeden a to na návštěvě u mé BFF. Ale ty náramky jsou super a možná si je taky koupíme. :)
5. Tvoje nejlepší reálné kamarádky ( ne ty na internetu ) ?
Kája K., Jana T., Alča H. a Aďa H.   Žádná z nich nemá blog, takže je neznáte.
6. Kterého z MH kluků máš nejraději ?
Asi Deuce...nebo možná Clawda. A jinak je hrozně legrační Heath (ve videích)!
7. Byla jsi někdy na rande ?
Ne.
8. Co si myslíš o My Little Pony ?
No, podle mě jsou hoodně dětinské a pro malé holčičky. Nezajímám se o ně. (Ale to je jen můj názor.)
9. Sleduješ Doctora Who či Sherlocka ?
Nedávno jsem začala sledovat Doctora Who (a hodně se mi seriál zalíbil), ale táta nám to zakázal, z jednoho důvodu... >:-(
10. Máš podváhu, optimální váhu či nadváhu ?
No, já nevím, ale vážím docela málo. Takže mooožná malilinko podváhu .
11. Clawdeen nebo Draculaura ?
Clawdeen!
Já už nikoho nenominuji, protože mě skoro vůbec nenapadají otázky.

3 komentáře: