pondělí 18. srpna 2014

Moje neaktivita

Promiňte za poslední dobu dost velkou neaktivitu na blogu. Znáte to, nechce se mi sem psát, ikdyž ještě musím přidat pár článků s fotkami MH z návštěvy u BFF Káji, fotostory, pokračování fotostory MH ,,Ztraceni ve strašidelném lese".. V sobotu od 15 hod. do neděle 13 hod. jsem byla na oslavě narozenin mé kámošky Adi a potom od asi 14 hod. nebo 14: 15 do večera jsem byla na oslavě svátku tety. A zítra jedem s bráchou k babičce do Přerova a budeme tam do středy. Takže zase nebudou asi žádné články. Jinak hodně se mi začaly líbit Ever After High, dívala jsem se na jejich české stránce ne EAH videa - videa i panenky jsou boží! ♥ Začala jsem uvažovat o tom, jestli bych si moožná aspoň jednu či dvě panenky z Ever After koupila....

1 komentář:

  1. To nevadí :) máš dost nabitý program.
    Taky jsem se koukala na stránky EAh a taky se mi začaly líbit :) nejvíc sse mi líbí Raven a Ceris a o něco míň i Briar (nevím, jestli jsem ty jména napsala dobře, takže za případné chyby se omlouvám :P ).

    OdpovědětVymazat