čtvrtek 21. srpna 2014

Nominace od Torinky_de_Nile

Omluvte moji poslední dobou strašnou neaktivitu. Jak jsem napsala, v úterý a ve středu jsem byla u babičky a včera večer jsem se vrátia. Než se dokopu ke všem článkům, co ještě musím napsat a fotkám monsterek, které ještě musím zveřejnit, tak bude asi konec prázdnin. xD No stejně končí už za 10 DNÍ!! >:-(( Tak jdeme na asi nejoriginálnější nominaci, tentokrát mě nominivala blogerka Torinka_de_Nile.

1.) Na akom mieste by malo prebiehať tvoje vysnené rande ? :D
No, nevím, ale mělo by to být nějaké krásné místo, třeba u moře, nebo v nádherném parku, kde by nikdo nebyl (kromě nás).
2.) Držala si niekedy v živote diétu ?
 Ne, a v žádném případě nepotřebuju!
3. Ako veľmi sa zaujímaš o svoj vzhľad ?
Až tak moc ne, ale ráda si třeba kupuju a nosím náušnice (mám jich 50 něco párů) a slaďuju s oblečením a šperky.
4.) Máš nejakú svoju módnu ikonu ?
Ne, ale můj velký ,,idol" je Jennifer Lopez, což je vlastěn tak mimo jiné i módní návrhářka.
5.) Aký je tvoj najobľubenejší sviatok v roku ?
 Vánoce! Jsou nádherné a kouzelné, plné úžasných dárků (nejlepší z nich jsou samozřejmě MH ;) xD).
6.) Myslíš si , že si vo svojom okolí obľúbená ?
Oblíbená? Ne. Ale nejsem ,,vyvrhel". xD Jsem prostě ,,součástí naší 5-členné party" aaa....no prostě normální holka. :)
7. Ktorá kolekcia bábik Monster High sa ti páči najmenej ?
 Ajaj, tak to bude dlouhé rozhodování, ale třeba kolekce Dance Class se mi nikdy nijak extra nelíbila (ikdyž z ní mám Robeccu a Howleen,...které se mi líbí). Ale jinak při pohledu na jednotlivé panenky není vůbec špatná.
8. Lakuješ si nehty ?
 Ano, ale ne moc často.
9. Často sa fotíš na sociálne siete ? XD
 Nikdy.
10. Rada bloguješ ?
 Jo, ale o teď prázdninách v srpnu, poslední dobou, se k tomu musím dokopat. xD

Já zase nikoho nenominuji, protože mě už moc nebaví vymýšlet otázky a na originální moc nemám nápady.

1 komentář: