pondělí 11. srpna 2014

Nominace od Sireny

Moc děkuji Sireně, že mě nominovala, protože jsem si myslela, že mě nikdo nenominuje.

PRAVIDLA
1. Poděkuješ blogerovi, který tě nominoval.
2. Napíšeš o sobě 11 faktů.
3. Odpovíš na 11 otázek, které jsi dostala.
4. Nominuj dalších 11 blogerů, kteří odpoví na tvoje otázky.

Nevím, jestli nominuji 11 blogerů, protože už je málokdo, kdo to chce vyplňovat..




11 faktů o mně: 
1. Jmenuju se Zuzka.
2. Mám mladšího bráchu.
3. Mám 21 panenek Monster High.
4. Už jsem byla 4 x u moře.
5. Mám hooooooodně oblečení v růžové barvě (hlavně sytě růžové).
6. Mám 4 úžasné kamarádky, se kterými se vždy pobavím, zasměju, a navzájem si pomáháme a podržíme se.
7. Nemám žádné EAH, ale začínají se mi celkem líbit.
8. Moje nejlepší kámoška se jmenuje Kája.
9. Mám 12 let.
10.  Miluju koně.
11. Miluju Monster High!!!

Otázky od Sireny:

1. Máš rada kaviár?
 Myslím, že jsem ho ještě nejedla.

2. Tešíš sa do školy?
 Vůbec ne!

3. Mala si niekedy kiahne?
Ano.

4. Bývaš v dome alebo byte?
V domě a jsem s tím velmi spokojená.

5. Máš rada zmrzlinu?
Jasně!

6. Páči sa ti EAH?
 Už ano, začaly se mi líbit.

7. O koľkej chodíš spať?
Teď o prázdninách v 22:30, ale teď jsme začali chodit spát dřív, v 22:15.

8. Máš domáce zvieratko?
Noo, dá se to tak říct: mám 2 africké šneky (achatiny)....ale to nejsou moc domácí mazlíčci..
 
9. Jedla si niekedy čokoládu, chutí ti?
Samozřejmě, mám moc ráda čokoládu.

10. Koľko máš rokov?
12.

11. Chutí ti syr?
Jasně, mňam!

Já nominuji:

Otázky pro nominované:
1. Kolik máš panenek MH?
2. Baví tě ještě Monster High?
3. Máš YouTube kanál? O čem?
4. Máš ráda Ever After High?
5. Kolik máš EAH panenek? Vyjmenuj je.
6. Fotíš MH?
7. Hraješ si s MH?
8. Jakou monsterku si chceš v nejbližší době koupit?
9. Jaký je tvůj názor na nové monsterky z filmu Freaky Fusion; Aveu Trotter, Bonitu Femur a Sirenu Von Boo? Líbí se ti? Která z nich nejvíc?
10. Viděla jsi nějaký/é film/y MH?
11. Máš nějaké věci s MH? Jaké?

1 komentář:

  1. Super odpovědi a otázky. Já byla nominována od Sireny také, ale musím se přiznat, že mě nominace extrémně nebaví.

    OdpovědětVymazat