čtvrtek 14. srpna 2014

Nominace od Cleopatry

Tak tu máme další nominaci, tentokrát od Cleopatry. Nechala mi ty stejné otázky jako jsem dala já jí. :D Tak jdeme na ně!

  1. Kolik máš panenek MH?
  2. Baví tě ještě Monster High?
  3. Máš YouTube kanál? O čem?
  4. Máš ráda Ever After High?
  5. Kolik máš EAH panenek? Vyjmenuj je.
  6. Fotíš MH?
  7. Hraješ si s MH?
  8. Jakou monsterku si chceš v nejbližší době koupit?
  9. Jaký je tvůj názor na nové monsterky z filmu Freaky Fusion; Aveu Trotter, Bonitu Femur a Sirenu Von Boo? Líbí se ti? Která z nich nejvíc?
  10. Viděla jsi nějaký/é film/y MH?
  11. Máš nějaké věci s MH? Jaké?        
 Moje odpovědi:
  1.  21, ale na konci roku jich budu mít při štěstí aspoň 29.
  2.  Jasně a jak! :D
  3. Nemám.
  4. Docela ano, ale sama je nesbírám.
  5. Nemám žádné EAH panenky.
  6. Aaano.
  7. Ano, v poslední době i 2 x až 4 x za den!
  8. Jinafire Long Scaris. Ale to bude až asi za 4 měsíce (protože tehdy si na ni asi našetřím).
  9. Sice už to dávno není to co bývalo, ale MH prošlo změnami, vylepšeními, přibylo spoooousta nových charakterů a já myslím, že Monster High se mění k lepšímu! Všechny tři se mi moc líbí, nejvíc asi Sirena a Bonita. A všechny tři bych měla dostat na Vánoce!
  10. Ano. Útěk z pobřeží lebek, Střet kultur aneb Tesáky proti kožichům, Příšerky přicházejí a 13 přání.
  11. Ano. 2 trička (s Operettou a druhé s Frankie), box na svačinu, Scaris kavárnu pro monsterky, oblečky pro Operettu a Clawdeen, kabelku, DVD 13 přání, 2 x dokreslovačky, knížku s názvem Třída století a to je asi vše.
Já nominuji:
Neferča
Cleopatra
ClawdeeLola
Hanninka

Otázky pro nominované:
 Která je tvá nejnovější (poslední) monsterka?
Která je tvá nejoblíbenější monsterka ve tvé sbírce?
Která je tvá nejvzácnější MH ve tvé sbírce?
Máš některé z těchto MH: Clawdia Wolf, Elissabat, Viperine Gorgon a Honey Swamp? Které?

1 komentář: