čtvrtek 14. srpna 2014

Můj nejlepší svátek!

Ahoj, promiňte že tento článek píšu až teď, protože jsem si na něj předtím nenašla čas.

Takže, jak už někteří víte, 9. srpna v sobotu byla oslava mého svátku, na který jsem dostala Clawdii, Jane a Lagoonu z edice Skull Shores. Pozvala jsem 4 mé skvělé kamarádky, ale když mi Jana volala, tak to vypadalo, že nepřijede. A myslela jsem si, že Alči to asi rodiče nedovolí...takže hrozilo, že by přijely jen dvě mé kámošky a na oslavě bychom byly tři (místo pěti). Ale nakonec všechny kámošky přijely! Byla jsem moc ráda. :) Nejdřív přijela Aďa s Janou, o chvilku později Kája a když jsme snědly ,,péřovou" buchtu, tak TADÁ! Alča přijela!! Byla jsem opět moc ráda...taky protože jsem si myslela, že Alča už nepřijede... :-) Potom mi holky předaly dárky. Jana mi dala bonbóny...které jsme samozřejmě snědly xD, Aďa krásný jakoby staro-růžový lak na nehty, zelený náhrdelník (náádherný) a čokoládu...kterou jsme snědly xDD. Od Alči jsem také dostala krásný lak na nehty, takový bronzovo-zlatý a třpytivý, oční stíny (6 odstínů růžové!♥) a čokoládu (kterou mám momentálně rozjezenou). A od mé BFF Káji jsem dostala dva pletené náramky: růžovo-bílý a duhový, mini knížku MH s názvem STVŮRA Z KATAKOMB, kterou Kája pracně celou vyrobila, sepsala a ilustrovala. Říkala, že se bude hodit Clawdii, což mě taky napadlo a později jsem si s tou mini knížkou a Clawdií hrála. Dále jsem od Káji dostala pytlíček s mušličkama z Řecka a TAKY čokoládu...kterou jsme taky snědly XDD. Clawdii a Lagoonu jsem už měla rozbalenou, tak jsem si rozbalila Jane. Kecaly jsme a holky si prohlížely moje zbrusu nové monsterky. Noo, Clawdiu nemají moc v lásce...:P :)  Ale co, chápu. Potom jsme se oblékly do plavek a dlooouho se koupaly a dováděly v našem nafukovacím (docela malém) bazéně. Byla to teda prča!! xDDD Potom, když jsme konečně vylezly, napsala jsem na papírky jména postav z Monster High a Pirátů z Karibiku (to je film) a dala je do misky. Když si někdo vylosoval postavu, předváděl ji (u těch postav bylo napsané mluvit, nebo nemluvit) a ostatní hádali... Potom jsme dělaly kraviny, blbly na houpačce a lezly na žebřík, který vede na střechu našeho baráku..xD Pak, když začalo trochu poprchat, jsme šli dovnitř domů. Hrály jsme si s MH a nechyběla tam ani Jane, Lagoona a Clawdia. Hrály jsme si 2 x, nejdřív že monsterky zabloudily v džungli u kamene přání a Jane je pak vyvedla ven,.... A potom na párty pro ,,celebrity", neboli ,,důležité" MH. Byla tam Clawdia, Honey, Clawdeen, Catty, Spectra (ta to fotila), Operetta hrající na kytaru, atd. Pak jsme zaply můj noťas a Kája si ještě chvilku zašla na počítačovou hru (My Free Zoo) a za chvilku si pro holky přijeli jejich rodiče..
Byl to úžasný den a bylo to poprvé, co jsem dostala 3 MH najednou! A zrovna na SVÁTEK!!

A tady fotečky mých nových MH a dárků od kámošek. ;)

Dárky od kámošek (na fotce nejsou sladkosti; 3 čokolády a bonbony, krásný zelený náhrdelník od Adi a mini monstr-knížka od Káji)


 Pozn.: Každá monsterka má stojánek a hřebínek, Clawdia a Jane i český deníček.

Lagoona Blue - Skull Shores

Jane Boolittle
Měla k sobě stojánek, hřebínek, český deníček, vycházkovou hůl, mazlíčka, otevírací kabelku a v ní 3 papírky, na dva z nich jsem už něco nakreslila a napsala. Hůl je otevírací a je v ní fixa.

Clawdia Wolf u svého spisovatelského stolku, který jsem pro ni udělala.

Mini monster-knížka od Káji


7 komentářů:

  1. Ale Zuzu :) já jsem Aďi psala, že přijedu později, sice skoro o hodinu, ale co....... xD :P . A dostala jsi krásné monsterky, a Clawdia se mi líbí. Jj, byl to skvělý svátek :). V tom bazéně to byla prča, jak jste se mě pokoušely potopit xD .

    OdpovědětVymazat
  2. ty gumičky jsou ted trend :D děkuji za komentíky máš supér blog! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi skvělé dárky a jistě jste si to užily ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak byla jsi u mne nominována. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám taky tyhle gumičkové náramky :OOOO už jich mám 12 xDD

    OdpovědětVymazat