čtvrtek 14. srpna 2014

Opět nominace od Cleopatry

Děkuju Cleopatře, že mě již podruhé nominovala. Nominace mě baví vyplňovat a jsem velice mile překvapena, že tohle je celkově už čtvrtá nominace. Nedávno jsem začala chodit na blog Cleopatry (ZDE), protože se mi velmi líbí. Jinak děkuji všem, kteří mě nominovali, protože jsem si už myslela, že to nepřijde. :D A teď už konečně jdeme na skvělou a velice zajímavou nominaci od Cleopatry.

1) Kupuješ si časopis BRAVO ?
Ne.
2) Ochutnala jsi někdy pivo či slivovici ?
Ano, pivo....je hnusné!! :-P
3) Jaké je křestní jméno tvé nejlepší kamarádky ?
Kája, neboli Karolína, jinak ale mám celkem čtyři úžasné kamarádky.
4) Kolik plakátů máš v pokojíku na stěně ?
Dva. Velké.
5) Máš raději Aveu Trotter nebo Bonitu Femur ?
Nejdřív jsem si hodně oblíbila Aveu Trotter, ale teď se mi hodně zalíbila Bonita (hlavně svým vzhledem).
6) Co si myslíš o Demi Lovato ?
Popravdě ji skoro vůbec neznám.
7) Máš ráda Elišku Mrázovou ?
Taky neznám. xD
8) Kupuješ si prstýnky Briliantina ?
Ne, ale znám je. Jsou krásné. :)
9) Znáš Moniku Bagárovou ?
Ne, neznám ji. Ale někde jsem o ní možná slyšela...
10) Tvůj názor na můj blog ?
Skvělý, krásný (včetně designu!) a zábavný! :))
 


Já nominuji:
Lilla 

Otázky pro nominované:
1) Které monsterky ve své sbírce si nejvíce vážíš?
2) Kupuješ si časopis MH?
3) Které časopisy si kupuješ ?
4) Na co se díváš v televizi?
5) Sleduješ v televizi Pána času (neboli Doctora Who)?
6) Baví tě nominace?

2 komentáře: