pondělí 23. června 2014

Na scénu přichází Robecca Steam

Jak už jsem zmínila v infu, v sobotu 21. 6. (v den začátku léta) večer, potom co jsem se vrátila z návštěvy u kámošky, jsem si rozbalila Robeccu Steam z edice Dance Class. Je moc hezká a tento článek, už i podle názvu, bude věnovaný právě Robecce. Jak už všichni víte, je to dcera šíleného vědce, její mazlíček se jmenuje Captain Penny a její nejlepší ghúlmoška je Rochelle.


Na scénu přichází Robecca Steam (Dance Class)

 Zabalená v krabici


Fotky z 21. 6.
Polorozbalená

Rozbalená a se svým jediným doplňkem – kabelkou


































Fotky z 23. 6. (dneška)




































 Robecčiny úžasné boty





 
Robecca se s vámi loučí.
Máte tuto nebo jinou Robeccu?
Líbily se vám fotky? Která nejvíc?










































    

5 komentářů:

  1. hezká, krásná, upravená, nádherná!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jj :-). Je hezká. Děkuju. Taky si ji někdy můžeš pořídit, většinou bývá levná :)).

    OdpovědětVymazat
  3. je hezká, myslela jsem, že bude horší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj :). Na focení je krásná venku v hezké přírodě (u té růže se mi strašně líbé).

      Vymazat