úterý 24. června 2014

Fotky MH z návštěvy u (BFF) Káji – 1. část – "První fotky..."

Ahoj. Omlouvám se, že sem dávám ty fotky s malým zpožděním (další fotky sem asi dám přes týden). No, jak jsem už napsala, fotky budou rozděleny do více článků. Tady bude pár prvních fotek, které jsme nafotily u Káji (BFF) na návštěvě (s přespáním, která se konala v pátek 20. 6 a v sobotu 21. 6.). Fotky jsem fotila já svým foťákem a s BFF jsme pózovaly monsterky.

Tady je pár fotek, které jsem u kámošky nafotila nejdřív...
Zlé ghoulky: Nefera (v oblečku, který jí BFF vyrobila), Toralei, Purrsephone a Meowlody

Toralei Stripe

Catty Noir

Draculaura

Krásné květy na zahrádce u Káji
 Cleo de Nile

 Cleiny překrásné boty

Tak to je do prvního článku s fotkami MH z návštěvy u BFF všechno.
Jinak Nefera, Catty, Draculaura a Cleo jsou Kájiny.

Líbily se vám fotky? Podle mě nejsou špatné a ostatní fotky se nám taky celkem povedly. Tak se těšte na další MH fotečky.

5 komentářů:

  1. hezké fotky, ten vymyšlený obleček pro Neferu je super a Cleo jsem ještě na živo neviděla, je kráásná a ten lak se k ní faktys hodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tj, Kájiny Nefera i Cleo jsou překrásné. Ten lak ke Cleo vybrala Kája špičákově. Já jsem tuhle Cleo viděla naživo poprvé (u Káji).

      Vymazat
  2. jsem u zuzky..
    mě se ty fotky taky líbí..mimochodem ten lak co má cleo, to je ten třpytivě modrý....hezký z drogerky teta

    OdpovědětVymazat