pondělí 23. června 2014

Fotopříběh "Monstří knížky"

Tak je tu konečně slíbené  MH fotostory s názvem "Monstří knížky".
                                                                        
                                                                                                                              
Monstří knížky
Draculaura, Clawdeen a Frankie si vyrazily na procházku a vzaly si s sebou své knihy.

Clawdeen: Hej Draculauro, vyfotíš mě tady?
Draculaura: Jasně, i s tou knihou?
Clawdeen: Jo jo.

Fotky vyfocené Lalou:
 Draculaura: Pozor, vyletí netopýr!


Potom šly ghoulky ven.
Frankie se rozhlížela po okolí.
Frankie: Jéé, tady je hezky.
Draculaura: To je. A co budem dělat? Představíme si své knížky?
Clawdeen: Ok.

 Frankie: Tak co čtete vy, ghoulky?

Clawdeen: Já čtu VLČÍ PRAMEN. Samozřejmě je to o vlkodlacích.
Draculaura: Hmm, vypadá celkem dobře, ikdyž já čtu upírské knihy.

Draculaura: Já čtu ŠKOLU NOCI. O upírech....hi hi. Vlastně o takové škole pro upíry.

Draculaura: A jakou knihu čteš ty, Frankie?
Frankie: Nooo, žádnou.

Draculaura: Tak co teda budeme dělat teď?

Draculaura: Já hlasuju pro čtení.
Clawdeen: Jooo! To je super nápad.
Draculaura: A co budeš dělat ty, Frankie?
Frankie: Nevím. Noooo, mohla bych vás třeba.....fotit!

Clawdeen a Lala si šly číst svoje knížky a Frankie je fotila.

Fotky nafocené Frankie:






 Pak Clawdeen Frankie poprosila jestli ji  vyfotí ještě na knize a na trávě.


Ghúlmošky zavřely knihy a už byl pomalu čas jít.

Frankie: Bylo to hrůžasné.
Draculaura: Jj, upížasné.
Clawdeen: Jjj a ty fotky se ti povedly Frankie.

THE END

4 komentáře: