neděle 22. června 2014

Info (návštěva u Káji, rozbalení Robeccy a fotostory)

Tento týden z pátku na sobotu jsem byla u mé nejlepší kámošky Káji (na návštěvě s přespáním). Bylo to fakt úžasné a za týden asi pojede Kája ke mně na návštěvu s přespáním. Už se nemůžu dočkat! U Káji jsme samozřejmě fotily monsterky (mým foťákem) a fotek máme opravdu hodně!Ale potom se mi tam vybila baterka ve foťáku a teď ji mám na nabíječce, proto nemůžu stáhnout fotky do noťasu, takže fotky Monster High budou asi až v pondělí (nebo nejdříve dneska večer). Fotky asi rozdělím do více článků.


Včera jsem si už předčasně rozbalila Robeccu (Dance Class). Měla jsem si ji rozbalit až 27. 6. v pátek v den vysvědčení, ale přemluvila jsem mamku a včera večer jsem si ji rozbalila. Je krásná a hodí se mi do sbírky. Nějaké fotečky s Robeccou budou (jelikož mám foťák na nabíječce) až v pondělí nebo dnes večer. Takže je to moje 15. MH.


Dneska vydám fotostory s názvem Monstří knížky.  Mám ho nafocené asi už od 10. 5. a pořád se mi ho sem nechtělo dát (jsem prostě líná :-P). Tak asi dneska bude, nebo popřípadě v nejbližší době. Účinkují v něm Clawdeen - Roller Maze, Frankie - Ghouls Rule a Draculaura - School´s out. Tak se těšte a budu ráda když k fotostorku, fotkám Robeccy a monsterek nafocených u BFF přidáte komentář.


Žádné komentáře:

Okomentovat