pátek 11. listopadu 2016

Mám Moanicu D'Kay!

Vsadím se s vámi o cokoli, že jste ještě nezažili tak šílený tělák, jako já se svou třídou. A to zrovna nemám na mysli to, že jsem v tom ping-pongu asi dvakrát (ne-li víckrát :D) vyhrála, spíš tu zlomenou pálku a ty šílenosti, které tomu zlomení předcházely. Radši nemluvit. :D

Ach jo, mám pitomou náladu, nemám náladu na nic. Kromě pár věcí.. :D Teda asi jedné. *pokerface* Ne, dvou. :D No, vlastně mám až moc úžasnou náladu, ovšem když stále myslíte na tu samou věc, nepodporuje to vaši chuť k dalším aktivitám. Jako například kreslení a malba, žeee? :D

Jinaaak, od asi minulého týdne od středy mám... hádejte koho!! No ano, jak už napovídá nadpis článku, je to nádherná a oslnivá Moanica D'Kay!! I proti mé vůli se mi začala líbit již téměř na počátku nového MH rebootu a líbila se mi čím dál víc. Ve své mosterkovské podobě je podle mě překrásná. Nikdy jsem však nevěřila, že bych ji vážně mohla mít. Znáte to, ty strašné ceny, nedostupnost v kamenných obchodech (aspoň u nás ještě ne), .. Avšak když jsem se jednou šla podívat do Pompa, čekalo mě tam překvapení...

Stop. Uvěřili jste mi, že Moanica je 42. monsterka, jež náleží mé sbírce? Pokud ano a také se vám tak líbí Moanica, nemusíte mi závidět. Totižto.. celé je to taková slovní hříčka. Když jsem psala o monsterkovském přírůstku, byla to pravda. I to, co jsem psala dnes, byla pravda. Avšak někteří si to již na začátku přebrali po svém.

Ne, ve skutečnosti sice novou Moanicu MÁM, avšak je to ,,pouze" jedna z minis. A to překvapení byla cena. 149,- ... no, nikdy víc. Na internetu jsou minis levnější, kdybych je někdy objednávala ve větším počtu, bude to výhodnější. Taky bych si ráda jednu vyhradila jako dárek k Vánocům pro Káju. :D ;) Takže... asi vám ukážu moje fotky, protože i minis jsou velmi fotogenické! :D

První fotky doma


Také mají velmi stylové sáčky! :D


1. focení
Omlouvám se za kvalitu, tehdy již ubývalo světla.





2. focení











Bonusy...
Ech, a tady je pár pokusů o nějaké ,,umělecké" fotky.

S touhle jsem spokojená. :P



10 komentářů:

  1. Gratuluji. Minis jsou hrozbě super, mám z nich Lagoonu. Ale ta cena by fakt mohla být nižší :/.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto by se dalo na YT nazvat míní clickbait.:D Já fakt myslela, že máš normální Moanicu.:'D No OK, tak ehm, ehm...:D
    Minis jsou docela zajímavé...Určitě vypadají hezky, alé asi bych si je nekoupila. Na mě je to moc malá věcička, kterou bych se svou šikovností jistě ztratila.:'D

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem se bála, že nebudu jediná, kdo ji má jako dollku, ha! :D Ale šťastná ruka, že zrovna Moanica ... u mě skončily Clawdeen a Abbey. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji! Taky bych chtěla nějaké minis, ale příjde mi, že jsou zbytečně předražené, na to jak jsou malé:P

    OdpovědětVymazat
  5. Jejky, já si nejdřív myslela, že máš panenku, ale musím uznat že i ta Minis je moc pěkná. Ty fotky se ti povedy, Moanica je pěkná. Ale já bych si asi koupila panenku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je slaďoučká ♥!!! Heh, já už si říkala, jestli sis k minis nekoupila i monsterku xD! Jé, ty bys mi jednu koupila - tak to je super :D, nějak se mi začínají líbit, jsou vážně rozkošňoučké!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Moanica je hezká, ale jako klasická panenka se nám líbí více :) Hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. Waa xD Už som si myslela, že máš Moanicu ako dollku. 😂🤗 Ale aj minis je krásna a hlavne moc roztomilá. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moanica je hrozně cute a fotky taky. Jednou jsem se šla podívat do Pompa, a říkala jsem si:když tam budou mít MH minis třeba do 60 Kč, tak si jeden pytlíček koupím. Koukla jsem na cenu. 149 Kč? Rychle pryč, tolik za to nedám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak, mám nový blog o mě, karolisworld.blogspot.com, budu ráda, když se podíváš.

      Vymazat