neděle 5. června 2016

Oh, yeah, Leo... again!

Neee! Už jsou spoilery k Bohům Olympu i na fan artech!! Ale potěšily mě... :D Občas se taky z fan artů dozvídám, jak jsou lidi úchylní. ..No, ale já jim to moc nemůžu vyčítat. Omlouvám se, ale já vážně musela! Ano, opět, jsem strašná! :D No, vážně. Ach joo, a to jsem chtěla psát články o Bozích Olympu.. No, nakonec všechnu slávu shrábne Leo. xD

Tak tohle mě docela dostalo. :´D I když takhle si Franka rozhodně nepředstavuju! :D
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/81/3c/0e/813c0e9bb2aa2bee226d190762cb8e9b.jpg 
Kdo četl Bohy Olympu, moc dobře pochopí... :D
(Cena od Skelity.)

Lidi, vážně? :D Ale, hmmm, ta představa... Ne, sklapni!

Ne! To je Ú-Ž-A-S-N-Ý!!! 

Já ty dva prostě miluju spolu!! Pche, kam se na Lea hrabou rádoby krasavci, proti němu jen ulízaní slizouni. Spíš se smyslem pro své vlasy než pro humor. Ale Leo je vážně... úžasný! Ha, a nemusí být zrovna úžasný pan Superman (promiň Jasi, teď nenarážím na tebe, fakt ne), ani nějaký hezoun..
Leo Valdez and Calypso. The character change in Leo after this was phenomenal.:  

xD Možná tady Leo vypadá maličko vyšinutě, ale.. kdo říká, že není? xD
This is why I love him!:  
Ovšem to bylo před jistou dívkou.. ;-P

4 komentáře: