neděle 5. června 2016

My little honeyyy! ♥

 (Od Farrah.)

Hej, lidi! Zdravím! :D Nezdá se vám, že to tu začíná tak nějak zamrzat? Kromě pár blogů, třeba Farrah.. Tak to tu pojďme pořádně rozmrazit! Protože Leo je pořádně nažhavenej!

Oukeeej. :D :P Dneska se mi asi půl dopoledne restartoval notebook a chtěl mi do počítače nainstalovat Windows 10. Jen tak z ničeho nic, zrovna když jsem se po delší době rozhodla zase psát můj příběh, ach jo... Zákony schválnosti nikdy nekončí! :P Ale aspoň mě to donutilo udělat si úkol. Na dějepis (učení) jsem se zatím zvysoka vykašlala. No co, stejně jsem nemohla přestat myslet na Lea.. :D A v úkolu do litošky jsem se zaměřila právě na Leovu příhodu...

No, když se mi počítač konečně načetl (mimochodem ten zákaz už nemám :P), tak vypadl internet. Sláva! No, teď už je to zas v poho a na velkém počítači šel internet normálně.

Na dnešek pro vás mám druhou várku focení Cupid, z minulého víkendu. Že by neděle... ? Nevím kdy, ale udělala jsem Cupid nový letní účes. Teda byla to možná taková moje menší škodolibá pomsta za ty její neposlušné vlasy, ale líbil se mi. :D Připadala mi s ním taková poměrně vznešená, malinko mi připomínala hraběnku. Co na něj říkáte? Už předtím mi vlasy Cupid připomínaly háro na hlavě Honey, aspoň konečky, ale s tím účesem se z toho stalo parádní afro! :D No, včera večer jsem jí ho už rozpustila, ale možná jí ještě nějaký vytvořím. Se uvidí. :P

Jinak jaké je u vás počasí? U nás bylo včera naprosto nádherně a dneska taky skvostné počasí (minimálně na něco bez rukávů, možná i na plavky), ale před chvílí začlo pršet. Ach jo, a to jsem chtěla jít zase fotit Cupid! A mazlit se venku s kočičkou! A číst si! A sbírat třešně! A jahody! A lézt na třešeň! ...Teda, to souvisí s těmi třešněmi, ale co. Chjo, zákony schválnosti nemaj konce. No co, pěkně si zalezu do pokoje, pudu psát zas můj příběh (opět mě začalo bavit :P), třeba zas číst a třeba i kreslit Brentíka (sakra, už třetí týden!! Já ho chci dokreslit, sakra!!).

Mimochodem, ten ztracený prstýnek se našel!! :D Ale stejně ho asi na focení moc brát nebudu, ať se mi ještě neztratí. 















6 komentářů:

  1. Hezké fotky, nám se líbí víc Cupid s rozpuštěnými vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a prima účes :D! Já zrovna umývala vlasy Clawdeen, teď je na topení s namotanými vlasy na svítící tyčinky...jsem zvědavá, co to udělá, až uschne...doufám v lokny :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je dobrý "afro".:D
    Fotky se mi moc líbí!Cupid je dost fotogenická.

    He,ty myslíš na Lea, já zas na Morfea.xD Ale poslední dobou ještě na někoho jiného.:P :D (Viz. TAG Barvy duhy- Světle modrá- Oči...:DD)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, takhle jí to tedy taky moc sluší, krásné fotky. C:

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, Cupid to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten účes je nádherný! *.* Fotky sú taktiež pekné. :)

    OdpovědětVymazat