neděle 21. února 2016

Lorna a rozkvetlé květiny

Ahoj ghúlky, i když mě momentálně maličko ,,psychicky vysílil" zeměpisný projekt Cesta kolem světa, tak čas na můj Monster High a Ever After High svět a také na odpočinek si najdu vždycky. Právě vybarvuju Lagoonu Monster Exchange Program, abych si ji pak nalepila do mého bločku s přeloženými profily Monster High. Možná sem někdy dám zase nějaké profily, protože teď jich tam mám už deset, posledně (nevím, před jak dlouhou dobou to bylo) jsem dávala na blog profil Vandaly, River a Marisol.

A už k tématu dnešního článku. Brzy bude i projekt ,,Lorna na každé fotce", jak jsem slibovala, ale momentálně se mi ho sem moc dávat nechce. Takže jsou tu ještě fotky Lorny z bytu u babičky.

















Tady se mi líbí ten odraz ve skle.

5 komentářů:

  1. Pekné fotky, podarili sa ti. K Lorne ma to pomaly začína ťahať... Z fotiek sa mi najviac zapáčila siedma, trinásta, pätnásta a šesnásta. Posledná tiež vyzerá dobre. :) "Psychicky vysiľujúce" projekty poznám, so spolužiačkou sme 3 dni robili na filme na výtvarnú. Takže prázdniny som si nestihla poriadne užiť ,pretože polovicu prázdnin sme boli u starkej a počas druhej polovice som bola doma a väčšinu času som sa učila a zajtra už idem do školy. A ešte mi treba robiť projekt na fyziku (kalorimeter) a na chémiu ("Druhy vód podľa použitia"). A navyše, keď som dneska mala čas, chcela som ísť fotiť vonku, a začalo pršať. Okolo obeda ma strašne začalo bolieť brucho a prestalobto až večer, keď bola už tma. No, aspoň som stihla prečítať ďalšiu knihu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to k ní taky začíná tahat. xD
      Fotky jsou nádherné! Hlavně ty s těmi orchydejemi, ta poslední a ta sedmá, ta je boží! :)

      Vymazat
  2. Mě se vždy Lorna moc líbila, ale vadí mi ty blány na rukou :/ Nejvíce se mi líbí 5. fotka :) Jinak babička má krásné květiny to musím uznat ! :D ( Doufám, že nejsou všechny umělý D: )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou. :D Všechny nebo skoro všechny jsou živé.

      Vymazat