pátek 19. února 2016

Duchařská krása nejen na moři

Ahoj! Mám tu další fotky ze soboty 6. února, kdy jsme byli u babičky v Přerově a šli jsme do parku Michalova. Protože jsem si v mojí monstr-kabelce vzala do parku kromě Lorny i Vandalu, tak jsem ji také nafotila, i když krátce, oproti Lorně. Ach, Vandala je prostě překrásná!!!! Ta se mi NIKDY ale NIKDY neomrzí!! Momentálně je to moje absolutně nejoblíbenější monsterka, a to jich mám 38 a celkově je na Monster High 64 monster! Pak mám ještě fotky Lorny z babiččina bytu, u západu slunce a projekt ,,Lorna na každé fotce", který udělám jako soutěž/bleskovku, za kterou budou oddělovače.
Tak co říkáte na fotky mé milované pirátky?

 
(Oddělovač je cena od bývalé Bri♥, dnešní Sunsetshy.)







8 komentářů:

  1. Moc hezký fotky, Vandale to sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje fotky mám tak rada! :) Vždy ma nabudia k tomu, by som išla fotiť moje bábiky vonku. :) Po Vandale som túžila, je to krásna monsterka. Začínam uvažovať, že si ju kúpim. Fotky sa ti podarili, najviac sa mi páči prvá, druhá a štvrtá. :) Mám tvoj blog rada, fotíš úžasné fotky, krásne kreslíš a si milá. Nechcela by si byť Affs? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju!! Strašně moc mě to potěšilo, klidně budu Affs. :))

      Vymazat
    2. Jéé, som rada! :) Hneď si ťa idem pridať. :)

      Vymazat
  3. Fotečky se mi moc líbí, na každé to Vandalce jinak sluší. Mě osobně se Vandala nikdy nelíbila, jen její šaty, ale hlavní je, že se líbí tobě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Torinka_de_Nile21. února 2016 v 8:23

    Ako vždy , nádherné fotky ! :D Zuzí , ja tvojem fotky priam milujem , tak sa prosím nečuduj , že k všetkým píšem rovnaký komentár :D .

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky.Ja by som tiež chcela Vandalu.Veľmi jej to sekne. :)

    OdpovědětVymazat