pátek 28. srpna 2015

Moje ozdobené sešity a vyrobený rozvrh

Ahoj, jak už jsem psala v minulém článku, s ozdobnou MH izolepou jsem si vyzdobila všechny sešity. Na některé jsem nalepila aspoň jeden čtverek lepicí pásky. A v úterý jsem si vyrobila Monster High rozvrh, k čemuž mě inspirovala Adriena. Nejdřív byl hnusný a ulepený, ale nakonec se mi povedl podle mojich představ.


Sešit do zeměpisu

Sešit do francouzštiny (ten je asi nejhezčí)

Na některé sešity jsem si nalepila jen jeden čtvereček izolepy


Rozvrh


12 komentářů:

  1. Opravdu krásné! Pěkně sis je ozdobila :) rozvrh máš povedený, já si tento rok taky vyrobila :) jinak na stránkách už jsou nové rozvrhy - ve středu máme 9 hodin :/ a budeme mít je 1 hodinu výtvarky!! 8/// já si do infošky koupila sešit s pláží, aby se ta pitomá hodina dala nějak přežít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, sakra, achjo, 9 hodin. :/ Tak aspoň díky bohu, že jsem si ten rozvrh udělala na 9 hodin!!!! Jinak by mě to teda pořádně naštvalo! Cože, v 1 hodině výtvarky se nedá skoro nic stihnout! Jo, díky za info! :) Cha cha, dobrý nápad, já budu školu (a infošku...snad) přežívat s pomyšlením na mé oblíbené monsterky. :D

      Vymazat
    2. Jo, ty rozvrhy nám už mamka vytiskla, taky musím začít pracovat na rozvrhu :/...popřemýšlím o něm. A taky mě štve, že je jen 1 výtvarka !!!! Grrr. Jo, jinak tvůj rozvrh a věcičky jsou moc hezké Zuzu :D!

      Vymazat
    3. Jo je to blbý... :/ jo to by bylo blbé kdybys to musela předělávat! jo mě by to taky naštvalo! ne nedá :/// a pracovky máme s holkama z béčka ):( a máme kunovskou...nemáš zač :) dík :P jo dobrý nápad s tím ozdobením :D

      Vymazat
    4. ok :) jo proč nemůžem mít třeba jeden příraz?? ):( jojo jsou pěkné!!! :D

      Vymazat
    5. Taky ti to chválím Zuzi :D je to hezký, to tu školu nějak oživí a bude to snesitelnější :) a ten rozvrh je super :D . Super, už se NEMŮŽU dočkat na 9 hodin! 8/ A viděli jste hodiny v úterý? To nás asi chtějí zabít, nebo co! Přesně, 1 hodina výtvarky je málo :/ . Já chci víc hodin s Janíkem! :( Tam u něj si můžeš víceméně dělat co chceš :P . Cože?! S béčkem? Tak jo, kdo skončí dřív na pekáči? ):D xD . Jo a ještě chemie :/ já Kunovskou moc nemusím :P . A ještě k tomu příraz.. no potěš.. A jestli budete ještě chodit do výtvarky, tak určitě 2 dny budeme doma v 5 :( když je ještě středa..

      Vymazat
    6. jj :D jo já taky ne ):( doma budu kolem šesté!!!! ):( jo chtějí!! však zástupkyně si na nás brousí zuby! xD 8( jo je!! tak s ním zační chodit XDD ne to bylo hnusný XDD jj :D myslím že béčkařky XDD jo bohužel :/ jo snad bude dobrá... tk ne :P jo ten bude brutus ááá!!!8///// :,( jo jj ale možná budu chodit k babi :P

      Vymazat
    7. :D určitě ty rozvrhy, který jste dělaly jsou taky super :D . Ou, já o čtvrt na šest ):/ . Co třeba brát ohledy na dojíždějící? U nás ve třídě je jich celkem dost ):( . Jj xDDD . Ani nápad xD . Che xP . Však to je jasný, že béčkařky :DD . Jj :/ snad :) já ji moc nemusím už kvůli tomu, že vždycky když ji máme jako supla, tak musíme dělat matiku xD . Aspoň nejsem jediná :P . Jj, jéžiš to bude úchyláren 8/ . Se máš :P já budu muset autobusem x( .

      Vymazat
    8. Jo, tak v té škole asi nějak... chcípnem. XDDD Ach jooo, to bude zase kruťárna. No, zatím jsem z toho vždycky vyvázla živá. XD

      Vymazat
    9. ZATÍM Zuzi, ZATÍM :D .

      Vymazat
  2. :D pak vám ho ukážu :P jo to by mohly!! ) :((( jj XD jo já to mám tk tak :P jj) ;/ já vím :P

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné ,rozvrh se ti povedl :-)

    OdpovědětVymazat