čtvrtek 27. srpna 2015

Mám prázdninové/letní MH časáky

Ahoj, protože bráchovi rodiče na konci června koupili knížku, která stála docela dost, tak taťka mi za to kupuje MH časáky. Takže z prázdnin mám 3: červnový (ten jsme kupovali na začátku července), červencový a srpnový. Ještě mám slíbený jeden MH časák. :)) K tomu prvnímu, který jsem si brala k moři, byl jako dárek přívěsek s Draculaurou. (Podle toho časáku jsem taky v Chorvatsku kreslila River, kterou ještě pořád nemám dokreslenou. :/) K červnovému MH časáku byly jako dárek různé přívěsky, buď třeba s Cleo nebo s Draculaurou,.. A k tomu mému, protože ho taťka kupoval beze mě, byl zrovna jako dárek ten samý přívěsek s Draculaurou, který jsem měla v minulém časopise. To mě docela mrzelo, ale časopis sám o sobě byl skvělý! Tak jsem ten přívěsek dala kámošce, když u nás byla na návštěvě. A v srpnovém časáku (který jsem přečetla za pár dní :D :/) byla jako dárek ozdobná izolepa, tužka a stojánek na izolepu. Předtím jsem si říkala, že už neví, co by dali jako dárek, ale když jsem v tom časáku uviděla nápad na to, jak si s ozdobnou izolepou ozdobit sešity, tak jsem byla nadšená! Ozdobila jsem si všechny sešity a teď už bude škola o něco snesitelnější, když mi to bude připomínat moje oblíbené monsterky...! Mimochodem, vyrobila jsem si i rozvrh, to uvidíte v příštím článku. :) A ještě mám pro vás jedno překvápko...

Červnový časopis

Dárek

Krásný plakát s River
___________________________________________________

Červencový časopis
_____________________________________________________

Srpnový časopis (ten je úžasný, nejlepší z těchto tří časáků!)

Krásný plakát (ten se mi moc líbí, spolu s dalšími dvěma plakáty jsem si ho dala na náštěnku)


2 komentáře:

  1. Ten první mám také:) A máš pravdu,ten plakát s River je úžasný:D Já MH časopisy kupuju už jen z hřídka,protože ta cena už je přemrštěná. Egmont zkrátka ví jak z lidí vymámit peníze:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký plakát, ten na kterém je Catty, Rochelle atd... Já mám oslední díl tohoto "mega" plakátu, na kterém je Elissanat, Honey, Clawdia, Viperine, Iris a Jane.

    OdpovědětVymazat