neděle 7. června 2015

Ghúlky si užívají léto – 2. část – Toralei

V pátek jsem po tom, co jsem nafotila venku sedm ghúlek (Bonitu, Vandalu, Twylu, Draculauru, Lagoona, Rochelle a Venus) ještě vytáhla ven Toralei, se kterou jsem udělala pár fotek.






13 komentářů:

  1. krásné . asi též udělám náké ty fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky! :3 A vieš, že aj ja som chcela včera fotiť túto istú Toralei? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Celkem pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiňte, jestli to bude znít drze, nebo urážlivě, ale chtěla jsem se zeptat, proč pořád píšete "celkem pěkné". Jen mě to zajímá.

      Vymazat
    2. Hele, pardon, ale buď napište hezké fotky nebo že se vám fotky nelíbí.Já se fotím s těma fotkama, dávám je na blog do článku a pak někdo ani neumí napsat upřímný názor? Navíc skoro pořád píšete to samé. Já vám na blog píšu upřímné názory a většinou taky napíšu víc než tři slova. -__-

      Vymazat
    3. Naprosto souhlasím, tím "celkem pěkné" myslíte co? Pěkné, nehezké? To si máme domyslet? Přece není tak těžké napsat třeba : "Fotky se mi líbí, jen ta 65. je trochu rozmazaná, nejvíc se mi líbí ta 40." Fakt, zkuste to :P.

      Vymazat
    4. Souhlas :P lépe bych to nenapsala. Zuzce dá práci vymyslet pózy a následně vyfotit monsterky, a vím, že je ráda, když jí lidé píšou upřímné názory. Ví co má zlepšit a jak se na její fotky ostatní koukají (můj názor: vždy skvělé fotky :P ) . Kdyby jí každý psal "celkem hezké" moc si z toho nevezme a s focením brzo sekne, protože by to nemělo smysl ;) delší koment vždycky potěší.

      Vymazat
  4. Tak pardón , to jste se na nás jakože spikly? Nevíme jak to máme pochopit.Celkem pěkné znamená že se nám líbí např. Polovina fotek a druhá polovina ne. A vy dvě se do toho prosím nepleťte ;) pochopila jsi to Zuzko? ;) doufáme že ano.Pokuď ti naše komenty vadí,měla si to napsat už dříve.A jinak je to upřímný názor,fotky nejsou ani hnusné ani krásné,jsou pěkné.Chápete?

    OdpovědětVymazat
  5. Nechceme si dělat na blogu 'nepřátelé' tak to necháme být s budem se snažit psát delší konenty,co ty na to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, jo, okay. Ale myslela jsem to tak, že mě nebaví pořád číst od vás ty samé komentáře a tříslovné. Podle někoho je to třeba jasně říkající názor, ale třeba podle mě si tam můžu domyslet spoustu významů. Že se vám fotky moc nelíbí, bojíte se napsat upřímný názor nebo jste líné napsat delší koment, ... A spoustu dalších významů. A ony se do toho ,,nepletou". Jsme kámošky, známe se osobně a navzájem si říkáme upřímné názory, podporujem se, ... A tak dál.

      Vymazat
  6. Pekné fotky :) Tá predposledná na tom strome je naj





    ☆ Bonita ☆

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky sa mi páčia, ako vždycky. Toralei s tým htrnčekom vyzerá skvelo! :3 fotky, podľa mňa sú výborné, všetky sa ti podarili. Najviac sa mi páči tá 3. fotka, dobrý nápad ;)

    OdpovědětVymazat