sobota 6. června 2015

Ghúlky si užívají léto – 1. část

V pátek bylo nádherné počasí, bylo sice horko, ale tak příjemně. A tak jsem neodolala a po docela dlouhé době jsem zase šla ven fotit Monster High! Už dlouho mě žádné focení takhle nebavilo! Vzala jsem ven nejdřív sedm ghúlek, které uvidíte na fotkách a potom ještě jednu, s ní budou fotky v 2. části. S Draculaurou se mi fotilo skvěle, zase se mi hodně zalíbila! A Lagoonka je úžasná, jsem hrozně ráda, že jsem si tehdy vybrala tuto! Skvěle se hodí k létu! Jinak u fotek jsou občas popisky a je jich hodně. Ale vzhledem k počtu monsterek jich mohlo být ještě daleko víc... :D









 




Venus se houpe na větvi.









Tuhle fotku jsem si připravovala hodně dlouho. Ta třešeň pořád nechtěla držet a ještě k tomu začal fotkat vítr. Ne že bych se bála, že spadnu ze stromu (jo, lezla jsem na třešeň i s Vandalou a foťákem), ale ta třešeň pořád padala a Vandale děsně vlály vlasy do obličeje. Nakonec jsem vyfotila tuhle fotku a ta taky není nic extra. :/

Tuhle fotku jsem vymyslela hned, ale chvíli mi trvalo, ikdyž to tak nevypadá, dát ten list tak, aby držel.




Twylu mám moc ráda, moc se mi líbí ty její vlasy!




3 komentáře:

  1. Krásne fotky! :3 A to na 1. fotke v ľavom dolnom rohu je tvoja ruka? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky :) Lagoona sa tam vážne hodí.






    ☆ Bonita ☆

    OdpovědětVymazat