středa 3. června 2015

Ceny za Bleskovku ke Dni dětí

Nakonec se zapojilo do bleskovky 5 lidí, za což jsem ráda, tak jsem vám postupně udělala ceny. Srandovní je, že většina z vás si u otázky číslo 4 myslela c), nebo-li, že dostanu novou monsterku nebo everku. :D Já jsem to věděla... :-D Dostala jsem zákusek. :D Ale ceny máte všichni. Kdyžtak uveďte zdroj, pokud ho tam nemáte! Ceny jsem udělala různé, většinou jak mě napadlo.

Terez

Bri

Alča Hlavicová

Kája Králová
Na ceně pro Káju jsem si zase dala asi nejvíc záležet. :D

Maddie

5 komentářů:

  1. Ďakujem, je pekná. Páči sa mi ten motív knihy. Neskôr dám na blog. Po tom, keď niečo konečne pochopím, uvedomím si, že to nie je sen, ale skutočnosť... Že nás to môže prekvapiť hocikedy a hocikde...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná! Budem často používať ;) A všetky cenky sú pekné :)

    OdpovědětVymazat
  3. je krásná asi dám do menu... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Zuzu, je nádherný!!!!! Hrozně se mi líbí :D!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkují :) mocinky se ti povedl :P zbožňuju Měsíc a vlky! :D

    OdpovědětVymazat