pondělí 1. června 2015

Bleskovka ke Dni dětí

Čauky, napadlo mě udělat bleskovku, protože je dneska Den dětí, tak se toho taky bude týkat. :) A navíc mě moc baví vyrábět ceny, tak doufám, že se zapojí co nejvíc lidí! Ceny udělám různých typů, do komentů napište s kým chcete cenu.


1. Dostali jste něco na Den dětí?
2. Pokud ano, co jste dostali?
3. Dostáváte běžně na Den dětí něco?
4. Tipněte si, co jsem dostala já, vybírejte z možností:
a) oblečky pro MH, b) zákusek, c) ještě nic, ale dostanu asi nějakou MH nebo EAH
5. Kolik monsterek je v edici Sweet Screams?
6. Byli jste na nějaké akci ke Dni dětí?
7. Co chcete na cenu?

5 komentářů:

  1. 1. Jj
    2. Hviezdičky na kolesá bicykla a 2 čokoládky do albumu Animal Kingdom. :D
    3. Jj, ale len také drobnosti, ako nejaká sladkosť apod. :D
    4. Hmm... Asi c)... Neviem. xD
    5. 4
    6. Nn
    7. Blondie Lockes - Through the Woods :3

    OdpovědětVymazat
  2. Áno
    Spectru Ghoul Sports, bemington, 2 páry topánok
    Áno
    Neviem, buď a) alebo po c)...
    4- Dracul, Frankie, Abbey, Ghoulia
    Nie...
    Prosím Spectru Ghoul Sports ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Zúčastním se, ale nemám blog, takže nebudu mít kam cenu vystavit :/ :) .
    1. Ne.
    2. Houby.. xD ne, nic jsem nedostala
    3. Pokud si dobře pamatuju, tak ne :P (no, možná nějaké bonbony..)
    4. jujky, to jsem se tě měla zeptat ve škole xD tak třeba... b) ? :P to tu ještě nebylo
    5. 4
    6. ehm.. ne :D
    7. Clawdeen School´s out nebo I ♥ fashion :) díky

    OdpovědětVymazat
  4. 1. jo, maličkost
    2. opožděně, voňavé mýdlo
    3. ani ne, kdyžtak nějakou drobnost
    4. b? (o monsterce bys řekla :D)
    5. 4
    6. ne
    7. diplom s Castou- png. a panenkou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano
    Kinder čokoládky ^^
    ne
    asi C
    4
    Ne
    Apple getting fairest

    OdpovědětVymazat