neděle 31. května 2015

Můj návrh mé vymyšlené monsterky – Spiderelly

Ahoj, úplně jsem zapomněla na některé věci, které ještě dneska musím udělat, jako třeba učit se na spoustu písemek příští týden. :/ Jo, ještě ty testy zdaleka neskončily. Ale doufám, že příštím týdnem to bude definitivně za náma! Tak tu rychle dám ještě tento článek. V sobotu 16. května, na oslavě mamčiným narozek, mě napadl skvělý nápad na šaty, pavučinové. To jsem ještě neměla svůj blok s modelkami. Pokud si ještě vzpomínáte na ,,Spectřin časák", MH časopis, který jsme s kámoškama samy dělaly, tak Kája do něj nakreslila světle tužkou obrys postavy (bez vlasů) na to, aby se na ni dal navrhnout outfit...no, celá nová monsterka. Tak jsem svůj nápad uskutečnila na této postavě. Okamžitě mě k ní napadlo jméno Spiderella, podobné jménu Webarella, ale také mi to připomíná ,,Cinderellu", nebo-li Popelku. :D Je to tudíž podle všeho dcera pavoučice, takže sestra Wydowny. Ale pozdě mi došlo, že je nesmysl, aby sestry měly každá jinou barvu pleti. ...Tak to je třeba její nevlastní sestra nebo nevím. Ale nechtěla jsem dělat černou pleť, protože by tam pak zaniklo dost detailů.Všimněte si těch pavoučích detailů, jako například šperky.


Detail

Pavučinové boty

7 komentářů:

  1. Týjo, tomu říkám afro :D! Ty šaty jsou supr (pod tou pavučinou je bílá látka, že jo?). Líbí se mi ty šperky, obzvlášť ten pavoučí náramek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. hovno prdel sračka to je ,ale kráska! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hanninka - bublina-graphics.blog.cz

    Krasa ! Je taka pekna ! Ty krslis fantasticky

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné :D :)




    ☆ Bonita ☆

    OdpovědětVymazat
  5. Popravdě, se nám moc nelíbí, ty předchozí byli o mnoho hezčí...

    OdpovědětVymazat