neděle 31. května 2015

Moje návrhy inspirované Toralei Stripe

Hned po tom, co jsem do svého bloku modelek navrhla ten první model inspirovaný přírodou (který jsem dávala na blog), jsem navrhla tyhle dva outfity, ke kterým mě inspirovala monsterka Toralei Stripe. Teda hlavně ten vpravo je přímo inspirovaný Toralei. Moji Toralei Coffin Bean. I střih vlasů je inspirovaný mojí Tori, když vám asi připadají jako normální vlasy. Ten model vlevo se mi podle mě víc povedl. Název těchto návrhů je ,,Freaky werecats style", neboli ,,Monstrózní kočkodlačí styl". Jinak mám ještě víc návrhů, než dávám na blog a ještě spoustu inspirace v hlavě, ale budu sem dávat asi jen návrhy inspirované MH nebo EAH. ;)
Co si myslíte o těchto outfitech? Který je podle vás lepší?


5 komentářů:

  1. Ten vlevo je hezčí, obzvlášť ty boty!

    OdpovědětVymazat
  2. Obidva sú krásne, ale ten vľavo je krajší. :3 A určite takéto články pridávaj častejšie! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. oba dva jsou moc pěkné víc se mi líbí ten vlevo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Obidve sú pekné :)






    ☆ Bonita ☆

    OdpovědětVymazat