neděle 17. května 2015

Moje kresba Kitty Cheshire Basic

Ahoj, dneska se ještě musím hoodně učit, takže nevím, kolik článků stihnu dát na blog.. Tady je už moje předposlední kresba Ever After High a zároveň poslední, kterou jsem nakreslila, když jsem byla nemocná. Je to Kitty Cheshire, dcera Kočky Šklíby, v edici Basic. Kreslila jsem ji večer v neděli 3. května a pak v pondělí 4. května. Kitty jsem si docela oblíbila, protože jsem ji kreslila už třikrát! :D ♥ (V edici Bouřlivé jaro, Way Too Wonderland a Basic). Moc se mi líbí ve videích, jak je jako Basic nakreslená, tak jsem ji nakreslila podle jednoho obrázku z videa. Ve videu se mi totiž Kitty líbí daleko víc, než na png obrázku. Bavilo mě ji kreslit, hlavně tu ,,čepičku" a culíky. :D


A tady je rozkreslená.

9 komentářů:

  1. Celkom pekná ;)






    ☆Bonita☆

    OdpovědětVymazat
  2. No nepáči sa mi velká hlava a má nejak moc chudé a dlhé ruky oproti telu.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí :). Jen má trochu legrační kukuč :).

    OdpovědětVymazat
  4. Hanninka z blogu bublina-graphics.blog.cz

    Kreslíš úchvatne , tá Kitty je zlatá tie oči :D sú zlatulilililinké !

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrá :)

    P.S.: Len som ti chcela povedať, že niekto na tomto blogu http://monsterhighfriends.blog.cz/ používa tvoje popisky. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je v pořádku, ty popisky nejsou ,,moje", jsou volné a vyrobily je Clawdia a Honey.

      Vymazat