neděle 17. května 2015

Deníček – dnešek a monsterky v Dráčiku

Ahooj, dneska je docela dobrý den, ikdyž jsem se musela učit trochu do dějepisu, na velkou písemku z matiky a ještě se budu muset učit do informatiky. :/ Tak, teď k těm dobrým věcem. :D Dneska, když jsme jeli do Kauflandu, tak jsme zašli i do Dráčiku. Chtěla jsem se podívat na monsterky v Dráčiku (everky tam žádné neměli, ale to mi nevadilo) a na nějaký blok s modelkami. Do kterého bych mohla navrhovat oblečení. Protože v ,,minulosti" jsem měla 3 bloky modelek, které jsem celé vykreslila. Návrhářství (pokud se tomu tak dá říkat) je můj velký koníček, jednou se chci stát módní návrhařkou! ♥ Noo, chtěla jsem nějaký blok s modelkami na styl toho posledního, co jsem měla. (Tam bylo přes 100 postav!) Měla jsem štěstí, byla tam hromádka bloků za 200,-. Se slevou s kartičkou to bylo 185 korun. Byl tam jen tenhle jeden typ bloku na navrhování s celými postavami. Ostatní byly třeba na navrhování prstýnků a věcí na ruce, vlasů, make-upu, nějakého oblečení pro pejsky nebo co a další. Navrhla jsem tam už svoje první šaty. Taak, a teď monsterky. Měli tam krásné MH (teda většinu :D) a mají tam teď úžasné slevy!

Sweet Screams: Frankie, Draculaura
 
Frankie je moc krásná, až na toho Watzita a Draculaura taky není špatná...a nakonec musím uznat, že má docela dobrého mazlíčka, ikdyž to je okřídlený bonbón. Pořád lepší než zmutovaný Watzit od Frankie. :D

Freaky Fusion: Avea, Neighthan, Dracubecca, Lagoonafire, Cleolei a Ghoulia Inspired Ghouls (ta je hnusná)
Ghoul Spirit (nevím-kolikátá vlna roztleskávaček): Venus, Frankie
Dot Dead Gorgeous: Lagoona a myslím, že i Spectra
 Picture Day: Operetta
Haunted: Draculaura (celkem pěkná, není špatná), Clawdeen (fuj), Vandala, Kiyomi (blé)
Art Class: Draculaura
Swim Class: Jinafire
New Scaremester: Twyla, Jinafire
Ghoul Sports: Spectra (nádherná)
Basic: Casta, Draculaura (nová i starší verze)

Pak tam bylo ještě spoustu dalších věcí s monsterkami a taky ti speciální mazlíčci k MH, kteří něco dělají, za 399 korun. Jsou docela velcí. A taky tam byly playsety: hrůzlywoodské a straškantýna a ten hráčský set, pořád v úžasné akci za 249 nebo 299 korun, teď nevím.

A tady je fotka mého nového bloku (ikdyž nemá tak hezkou titulku jako ten předchozí).

Můj první návrh.

3 komentáře:

  1. ( Kitty 11 )
    Teeda aj ja rada navrhujem! A niekedy to co navrhnem aj usijem babikam. Skoda ze v obchode nemali ziadne EAH. To v nasom kauflande nie je ani Dracik :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jak koukám tak máme další společný koníček protože já mám taky takový sešit-mám ho starší(jsou na něm tři holky) .Já mám taky spoustu těchto sešitů doma se mi jich povaluje asi 7 :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto TOPModely doma máme, máme 4 :) A ještě máme Style me up.

    OdpovědětVymazat