sobota 14. března 2015

Moje kresba Lizzie Hearts

Ahoj, jak jste si asi všimli, poslední dobou mě hrozně moooc baví kreslení! A to teda hlavně EAH fan artů, protože je spousta úžasných a originálních předloh, podle kterých chci ještě kreslit. Ve středu a čtvrtek jsem nakreslila Lizzie Hearts podle úžasného fan artu, který jste viděly v jednom z předchozích článků. Ano, fresplinfa se stal mým hodně oblíbeným autorem EAH a MH kreseb.
No, teď už přejdu k mojí kresbě. Zase jsem ji začala kreslit ve škole ve výtvarce (někteří → já a moje kámošky :D, kreslili co chtěli podle předloh na počítači) a dokreslila jsem ji doma. Kolem jsem ještě vystínovala pozadí s ornamenty. Tentokrát jsem tam dala podpis. Předtím jsem si říkala, že by to kresbu zkazilo. Nejdřív jsem ho ale napsala moc blízko Lizzie, tak jsem ho pak vygumovala a napsala znovu. Líbí se vám kresba nebo ne? Co byste jí vytkly?

Celá kresba

Detail

+ bonus zase jsem pro vás nafotila postupně rozkreslenou kresbu
Takhle většinou kreslím s předlohou na notebooku.







7 komentářů:

  1. Jé, moc krásná kresba Zuzu, ten postup kreslení musím někdy zkusit-vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná kresba, snad nejhezčí, kterou jsi kdy nakreslila. Tvůj obrázek se mi líbí ještě víc než originál. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Záhlaví je hotové! Je na blogu takže si ho už můžeš na nastvait:) Snadbudeš spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná kresba. Tahle se ti povedla. :)

    OdpovědětVymazat
  5. jediná věc co vytknu i originálu je to prso :/ jinak krásná kresba

    OdpovědětVymazat
  6. :oooooo To není možné já omdlím je to krásomonstrobombostickoužasnoskvělííí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. moc krásná kresba moc moc se ti povedla

    OdpovědětVymazat