pátek 13. března 2015

Avea u rozkvétajících květin

V neděli odpoledne jsem byla na oslavě u rodiny, tak jsem si vzala moji harpyjo-kentauří krásku Aveu Trotter a nafotila jsem ji na zahradě u rozkvétajících květů. Ikdyž fotky nejsou nic moc, no. To ještě bylo krásné počasí. Co říkáte na tyto fotky?

 





6 komentářů:

  1. Krásné fotky, Zuzi! Nejvíce mě zaujala ta první a předposlední. Docela koukám, že jsou u vás už sněženky a ostatní jarní kytičky. Já u nás ještě neviděla ani jednu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. :) U nás také nejsou žádné jarní kytičky. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. Podívej s ena můj blog na reakci :) Napsala jsemtam něco:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! :-) U nás jsou jenom Konvalinky a Sněženky, ale je jich málo.

    OdpovědětVymazat
  5. Povedené fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky! Jsou úžasné a Avea je taky moc krásná. :)

    OdpovědětVymazat