úterý 10. března 2015

Foto-koláž z fotek mojí Operetty

U příležitosti toho, že přesně dnes mám moji Operettu Basic už 3 roky!, jsem udělala v takovou foto-koláž z mých fotek Operetty. Dala by se taky popsat větou ,,jak šel čas", jsou tam fotky z různých focení a polovinu z nich jste ještě asi neviděly, protože jsem je fotila v době, kdy jsem ještě neměla tento blog. Ale nápad na foto-koláž byl mojí kámošky Káji. Noo, ta moje foto-koláž je ale – dá se říct – docela přeplácaná. Jinak jsou tam fotky mojí Operetty v původním i koupeném oblečku.


7 komentářů:

  1. To je krása! Já ji dostala k narozkám (11.12.) v roce 2011. Je opravdu monstrózní!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, já měla své první monsterky ,,až" na Vánoce 2011. A jak zjišťuju, máme některé věci společné. Já mám narozky 9. 12., což je skoro stejně jako ty, a taky máme stejné příjmení. :D

      Vymazat
  2. To ano, opravdu toho máme dost společného (až na to že byla Opi moje první panenka a Robecca druhá a...) PS: Zuzka je moje manka xD

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná foto-koláž. Je to super nápad udělat Operetě foto-koláž když už jí máš třetí rok. :) Také je to dobré na ostatní panenky když je budeš mít tak dlouho jako Operettu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, moc se ti povedla a není vůbec přeplácaná!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc rksáná koláž a hlavně fotky na ní! :) 3 roky, to už je doba. :)

    OdpovědětVymazat