středa 11. března 2015

Ever After High fan arty

Ahoj, dneska jsem chtěla dát na blog fotky mé milované rozkošné Bonitky, ale nestáhla jsem si fotky do počítače. Dneska jsem totiž kreslila everku Lizzie Hearts (dceru Srdcové královny) podle jednoho úžasného fan artu. Začalo to zase ve škole s předlohou na počítači. Napadlo mě sem dát nějaké EAH fan arty, které se mi moc zalíbily a posílala jsem je kámoškám. Podle hodně z nich bych chtěla  někdy nakreslit obrázky. Tady je pár z nich. Líbí se vám tyto fan arty? Které/ý nejvíc?


Úžasná Duchess

Podle téhle kresby kreslím. ;)

Další Lizzie, ale tady vypadá spíš asi jako její matka, hodně dospěle


Hrůžasná Cerise...Wolf!

Naše dcery Lociky, Holly a Poppy...krásná kresba!

Nádherná kresba Hat-tastic Party, neboli čajové párty

Moc krásná Holly Spring Unsprung

Lizzie Spring Unsprung

Getting Fairest...možná bych si někdy nakreslila tu Maddii

3 komentáře:

  1. Mě se nejvíc líbí Duchess, první Lizzie a Getting Fairest.

    OdpovědětVymazat
  2. Nám se líbí nejvíce s Lizzie (ten první). :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se nejvíc líbí Lizzie Spring Unsprung! Je nádherná!!!

    OdpovědětVymazat